Saturday, June 22, 2013

MENTERI BESAR YANG PALING LEGEND!

TAN SRI KHALID BIN IBRAHIM MENTERI BESAR SELANGOR

Hahaha! Entah apalah nanti tindakan yang bakal diambil oleh TS Khalid terhadap TV3 yang menayangkan aksi 'beradu' beliau ketika mengadakan sidang media siang tadi. Alasan yang diberikan oleh SetPol-nya si Faekah yang mengatakan TS Khalid ada mengambil ubat Hypertension (darah tinggi) sebelum itu menambahkan lagi kelucuan sketsa komedi spontan pemimpin tertinggi Selangor ini. Mana tidaknya walaupun dia menyedari dan mengetahui akan kesan sampingan koktel ubatan yang di ambil oleh beliau namun setiausaha kesayangan beliau itu masih gagal menghalang TS Khalid dari memalukan dirinya di depan kamera lantas di tertawakan oleh seluruh rakyat Malaysia.


Sedih juga melihat gelagatnya yang dirakam seolah olah sedang berkomukasi dengan 'sesuatu' yang ada di dalam mimpi siangnya yang hanya dia saja yang tahu apakah bendanya! Berehatlah  Lid kalau letih atau sakit!.. Apa apa pun aku doakan kamu segera sihat.. Lain kali berjaga jagalah dengan kamera yang terpacak di depan kamu masa buat Press Conference...SMILE!

DARIPADA;
SUARA HATI

1 comment:

SUARA HATI said...

Please be mindful to commenting in moderation in this blog.. Everthing you writes that offence others I as the owner of this blog will not be responsible.. Comment on your own risk!